Post by samgasincolan on Mar 14, 2022 22:41:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Protect \u0026 Defense: Tower Zone ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Protect \u0026 Defense: Tower Zone IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige poeng ▞▞▞
▞▞▞ Protect \u0026 Defense: Tower Zone 2022 version ▞▞▞
Beste straight up TD som finnes. Bare 4 forårsaker feilaktige oppgraderingstanker under spilling.
Bra spill. Ville vært bedre om oppgraderingene nevnes
Spillet er flott ... men trenger bare en hjelpeguide for å forstå oppgraderingene og fiendtlige kjøretøyer.
Ok kommer ikke til å fortsette å bruke penger
Ok.
Ingen dumme annonser så langt. Og det er et ganske bra spill
Gj
Bra spill,,
Veldig fint dette spillet jeg liker å bruke denne appen
Flott spill bare kritikk det kunne bruke en historie eller dialog. Voice over ville vært kult.
Protect & Defense: Tower Zone Strategiya fiu
Det er helt greit foreløpig.
Viser ikke våpenstyrke eller skade forårsaket, derfor ingen reell strategi
Ikke interessert
Fint spill så langt.
Ok spill
Ok
God grafikk og spill...bruk penger hvis du vil, men ikke nødvendig hvis du sliper unna
Ikke nok nivåer ender på 38, ellers ganske enkelt å blåse gjennom det. og spillet er rart, du avslutter spillet før du tjener nok $ til å fullføre oppgraderinger. litt meningsløst.
Morsomt, men enkelt
Bra spill så langt.
Morsomt spill og god grafikk. Bedre enn de fleste TD-spill. Jeg ga den 3 stjerner bare fordi den ikke lagrer fremgangen din med kontoen din. Det gir deg priser gjennom Google play, men lagrer ikke det faktiske spillet ditt. Jeg har nylig oppgradert telefonen min og måtte starte helt på nytt selv om jeg har priser for å fullføre nivåer opp til 18 med alle stjerner og vanskelighetsgrad. Nå må jeg begynne på nytt.
Gammel, men fortsatt en stor tidsmorder.
Protect & Defense: Tower Zone Stratēģiskās spēles xnn
Alt i alt er det bra, men kan du legge til lyd av pistol og lite sfx?
Mye moro, har jevn spilling og er brukervennlig:)😀
Kjedelig, et kommersielt leveringsspill
VANLIG, FORNØYENDE OG AVSLAPPENDE. GODT JOBBET ! Nyt !
#ozpoint#
Protect & Defense: Tower Zone אסטרטגיה lnd
Beste tårnforsvarsspill der ute
God. Ikke for vanskelig
God og avhengighetsskapende.
Ingen kommentar foreløpig
Gjesp....Dårlig kopi av "Forsvarssone". Nøyaktig samme tårn, nøyaktig samme fiender, bare ikke på langt nær like bra. Som jeg sa før.....gjesp.
Forsvarssonespillet er best, fin prøvd kopi..
Bra... grafikken er bra
Jeg liker grafikken, lyden, spillene er avhengige. Hyggelig!
Flott spill, men jeg får vondt i øynene
Beste spillet
bra spill
Moro. Bra tårnforsvarsspill. Overdrevne annonser, eller jeg kan gi den 5 stjerner.
Ganske bra TD-spill. Fin grafikk. Bra spill så langt.
Sonic Runners Adventure game Dobrodružné kdn
De gjorde en god jobb med å holde grafikken😕 akkurat interessant nok🤏 og den laster raskt, 🤔🤔🤔buttttttttt.........🙄🙄🙄 ....... . . . . det er for lett! 🥺🥺🥺😴😴 .....selv på høyeste vanskelighetsgrad.
jeg ga 3 stjerner på en eller annen måte ... dette spillet har ingen beskrivelse i Tower, det jeg mener er .. for eksempel, jeg vil vite hvilket tårn som er bra for å ødelegge fly, hvilket tårn som er bra for raske fiender, hvilket tårn kan bremse fiender (noe som disse eksemplene)
Var ganske middelmådig da tvangsannonser. Avinstallert.
Protect & Defense: Tower Zone Strateginiai hfoj
For hva det er, det er ganske anstendig, lett å betjene, musikken er dempet til å varme
Strategi jeg liker spillet..
Bra spill alt i alt. Noen av oppgraderingene på de større tårnene er imidlertid ikke kostnadseffektive, og krever flere runder uten å bruke penger for å ha råd til dem.
Utrolig, enkelt og veldig vanedannende
Læringskurven er ikke for bratt, og det er ikke dette evige maset om å kjøpe ting. Jeg liker virkelig dette spillet
Bra spill generelt!
Grei app. Towers trenger forklaringer. Fiender må være fokuserte. Tårn skal kunne fokusere spesifikke fiender svake/sakte/osv.