Post by samgasincolan on Mar 14, 2022 22:35:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Russisch leren - 15000 woorden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Russisch leren - 15000 woorden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Russisch leren - 15000 woorden 2022 version ▞▞▞
Dynamons World משחק תפקידים dsrz
Ze hebben deze app speciaal voor Miney gemaakt. Niks anders
Hield van deze app
Mooi, gemakkelijk te gebruiken
Ik ben geslaagd voor niveau 1 maar de volgende niveaus zijn niet open, ze vragen me om te betalen. Waarom heb je niet geschreven dat slechts één niveau gratis is?
Geweldig voor beginners! Houdt me betrokken en heeft geweldige tools voor langdurige retentie
Heel handig om je eerste stappen in deze prachtige taal te zetten!
Geen behoefte aan een andere papieren versie van het woordenboek.
Voor wat het belooft op het gratis niveau, het is een goede app. Ik gaf het 4 sterren omdat, eenmaal ontgrendeld, de bovenste twee niveaus niet alle afbeeldingen of stemmen hadden. Het lijkt geen afgewerkt product te zijn. Misschien wordt het op een dag met de rest bijgewerkt, of misschien is het gewoon mijn telefoon. Ik weet het niet. Dat gezegd hebbende, het is alleen woordenschat. Echt Russisch leer je niet. Er zijn 6 manieren om elk werkwoord alleen in de tegenwoordige tijd te zeggen (wees niet bang. Baby's spreken het. Het kan worden geleerd). Alleen de infinitief kennen is niet genoeg. Ik raad de opgenomen Russian World-serie op YouTube van het Dallas-schoolsysteem aan als je vanaf nul wilt beginnen en wat basiskennis wilt krijgen van een zeer goede leraar. Dan zal deze app nog nuttiger voor je zijn. Dus ik vind deze app leuk. Het is voor zover ik weet nog niet voltooid. Ik vind het niet erg om te betalen om een goede ontwikkelaar te ondersteunen. Het gratis deel was naar mijn mening de ontgrendelkosten waard. Hopend op een update.
De applicatie is zo handig en ik hoop dat er snel nieuwe updates komen...... Ik heb een idee voor de applicatie is om gesprekken en kleine verhalen te plaatsen om meer woordenschat te vergroten
Heel goed
Ik vind deze app leuk
Voor de update zijn alle levels uitgespeeld en gekocht. Levenslang duurt tot de volgende update. Kun je weer opnieuw kopen. Niet dus. Waardeloos. Ook met een opmerking van ontwikkelaar en mail.... probleem blijft. Het was een goede app tot de update. Jaren gebruikt. Jammer. Aanvulling 27-3-2020: Het heeft zelfs afgelopen maar nu werkt het weer. Ik was zeer te vreden over de app en gebruikte hem al jaren. Gelukkig is het nu opgelost. Bedankt Claire
Russisch leren - 15000 woorden Onderwijs kya
а софтвер орошо
ай для и итают
Het is een goede app
Nicee
Uitstekende, leuke, efficiënte manier van leren. Sterk aanbevolen.
Leuk voor beginners
Ik heb er echt van genoten! Het is op een goede manier verslavend! Sommige audiowoorden zijn anders dan de "dezelfde" woorden die worden weergegeven. Heel goed helpt me om niet te vergeten en ik leer zelfs enkele woorden waar ik niet om geef. ень орошая абота! изучать анцузкий с Fun Easy Learn.
Heeft ook ondersteuning voor Roemeens.
Teveel advertenties, te weinig woorden
Dit is de beste app om een taal te leren
Het zou leuker zijn als we een lijst met favoriete woorden/zinnen zouden kunnen maken. De vorige versie was daarom goed.
mooie woordenschatoefening, recht en to the point. zal je niets leren buiten vocabulaire.
echt gemakkelijk te begrijpen en vermakelijk, je kunt je niet vervelen met hun methode
Ik vind het echt geweldig Ik heb veel woorden in een dag geleerd, eindelijk zal ik met mijn vriend in het Russisch praten en met hem trouwen
Uitstekend leren is 02/01/2016
Beste app voor het leren van talen. Zelfs de gratis versie zit vol met inhoud
goed als je het consequent gebruikt.
👏👏
Geweldig
De enige suggestie zou zijn om een sectie toe te voegen met grammatica-oefeningen en grammatica-uitleg
Als je geen Russisch kunt lezen, doe dan geen moeite, deze app zal je alleen maar in verwarring brengen
Uitstekend leermiddel
De woorden worden meestal door vrouwen gezegd. Er is mannelijk en vrouwelijk en onzijdig in de taal. Tuff om er allemaal uit één woord te komen.
Geweldige app
Prima app goed bruikbaar !
ень обный en хороший ез интернет
Helpt mij enorm!! Dank u
OK.
Geniet echt van het gebruik van deze app en ik heb er al veel gebruikt die niet zo goed waren als deze.
Nep kont beoordelingen
gewoon de beste!
Mijn favoriete methode van dagelijks studeren om Russisch te leren. Fantastische applicatie!
direct geïnstalleerd en verwijderd. кисть is geen hand maar een pols... ik wil niet dat mijn leerlingen verkeerde woorden leren.
Niet gratis in ieder geval. Het is net als de Rosetta Stone-app; pure teaser